ÇOK YÜKSEK YAĞ SEVIYESININ SONUÇLARI

Motorunuzda çok fazla yağ var mı? Son yağ değişiminiz sırasında ağır bir eliniz oldu mu? Bunun birkaç satırda mekanik için ne anlama geldiğini öğrenin.
Uzman olmayanlar bunun çok ciddi olmadığını söyleyebilir, daha iyisi yeterli değildir. 
Spi contalar hareketli parçaları mühürlemek için kullanılır, parçaları yönlendiren mühürdür. Temel olarak Damper kasnağı ve düşük motorun her iki tarafında bulunan volanı düşünüyoruz.
Karterde ne kadar çok yağ varsa, o kadar az hava olduğunu bilmelisiniz (mantık, bir su şişesini daha fazla doldururum ve daha az hava var ...). Bu nedenle, eğer sıkıştırırsam yüksek basınçlara daha kolay ulaşırız.
Çünkü ileri geri giderek pistonların aşağı doğru bir basınç oluşturduğunu ve ne kadar fazla hava olursa, bu basınç o kadar fazla emilir (havanın sıvının aksine kolayca sıkışması). hatta havanın sıkıştırılabilir olduğunu ancak sıvı olduğunu kabul eder.Gerçekte ve bilimsel olarak konuşursak yanlıştır, ancak gerçekte ve insanların yaşadığı baskılarda kişinin not ettiği şeydir. daha ziyade evrende veya okyanusların çok derinlerinde sıkıştırılmış sıvı görmeye başlayabiliriz).
Kısacası, karterdeki yağ basınçlıdır ve temas etmez, bu nedenle diğer her şey basınçla ilgilenir: karter duvarları değil, aynı zamanda çok daha kırılgan olan yağ keçeleri. ..

Motor kaçak / girişi kirli

çok fazla yağ ile ikincisi arasında sızıntı yol açabilir yuva içinde bir basınç vardır havalandırma . İkincisi, tabandaki yağ buharlarını ve pistonların giriş ve çıkışlarına tam olarak bağlı aşırı basınçları boşaltmak için kullanılır. Ancak karter tamamen yağla doluysa, girişe ulaşmak için bu boruya kaçacaktır ... Bu nedenle, emme manifoldunda potansiyel olarak damlayan yağla dolu olabilirsiniz.
Dizellerde, yağ motora geri geçecek ve kendi kendine yanacak ve motorun tükenmesine neden olacaktır . Bu, ikincisini yeterince ısıtmak için yeterli basınç oluşturmayan benzinlerde gerçekten mümkün değildir (bu nedenle

Zayıf krank mili ve bağlantı çubukları

Yağ taşması, krank milinin yağa dokunarak direndiğini ima edebilir. Krank mili normalde yağı iyice kavramaya başlarsa, aşırı da olmamalıdır. Çok düşük yağ, alt motorun hareketli parçaları için ağrılı mekanik dirence neden olacak kadar deforme olabilir, bu da deformasyona ve dolayısıyla motorun kırılmasına kadar gidebilir.
Fazla yağ, motor tarafından kısmen havalandırılır ve muhtemelen segmentasyonun altından tüketilir. Bu, daha sonra katalizörleri ve FAP'ı tıkayan kalın ve yağlı dumanlara neden olur ... İkincisinin tıkanması turboyu (ve dolayısıyla muhtemelen motoru) bile kırabilir.
Gerçekten çok büyük bir taşma durumunda, mekaniği rahatlatmak için bir tahliye yapmaktan çekinmeyin.

Yorumlar