TESLA CYBERTRUCK: SINIR YOK!

Çok az lider işlerinde çocuklar gibi eğlenir. Burada Elon Musk'un elinde inanılmaz sayıda oyuncak olduğu için çok atipik bir şeyle uğraşıyoruz: elektrikli arabalar, roketler ve insan ve makine (Neuralink) arasında "telepatik cihaz" (daha çok bağlantı ve osmozdan bahsedeceğiz) Onları teklif et.
Açıkça görebiliyoruz, karakter iş geliştirmek için ayağını alıyor ve şüphesiz başarıya izin veren anahtar ... Adam her şeyi karıştırıyor ve tuz tahılını sanki çok görevli çalışan (artık hiç gizliliği olmasa bile ve bir şekilde kendi yavrularını terk etse bile). Projelerinin tüm yönlerine dahil olmak istiyor, çünkü onu seviyor (orada inan bana çok fazla ego var ...).
Bununla birlikte, hiçbir şeyi idealleştirmeyelim, bu onu kopyalamak için bir model yapmaz (ondan uzak), burada sadece bir işte başarılı olmanın anahtarını göreceğiz: dahil olun, pragmatik olun ve beyninizde bulundurun (d 'onu çok büyük görmesini sağlayan önceden tasarlanmış fikirler tarafından engellendi').
Kısacası, cüret, karakterin bileşenlerinden biridir ve geçişin görünürlük kazanmasını sağlar (özellikle basın). Cybertruck kesinlikle en göze çarpan illüstrasyon, çünkü kim böyle bir şeyi serbest bırakmaya cesaret ederdi? Gezegene dönen her şeyi gömecek olan bir Tesla Roadster II'den sonra, Elon artık zamanın son noktasında nihai aracı sunuyor ...
Sığırlar aslında uzay-tabanlı işletmesi Space-X'de de kullanılan bir tabaka ile yarı ışık korumasından yararlanırlar. Soğuk işlenmiş paslanmaz çeliktir (bu nedenle paslanmayacaktır), bu da onu otuz kat daha dayanıklı hale getirir (9 mm durana kadar). Cam da ultra dirençlidir, ancak Elon, sahnede mevcut olan Cybertruck'un pencerelerini iki kez kırarak sunumunu tamamen kaçırdı (daha sonra adamın dürtüsel tarafını bilerek iyi bir uyum sağlamış olması gerektiğini hissediyorum) .
Yük 1500 kg'a kadar çıkabilir. Havalı süspansiyon otonomiyi arttırır (otoyolda düştüğü bir menzil gibi) ve geçişi teşvik eder (yerden yükseklik artar). İkincisi, aynı zamanda lastikleri şişirmek için kullanılacak bir kompresör (hava süspansiyonu ile gereklidir) görevi görür (çekiş elde etmek için söndürdüğünüz kum üzerinde, ancak bir kez geri bitüm üzerinde yeniden şişirmeniz gerekir).
Aküden enerji çekmek için prizler mevcut olacak, Elon, iyi bir eski içten yanmalı jeneratör yerine kullanabileceğimize söz veriyor. Üç özerklik duyuruldu: itiş versiyonunda 250 mil (= 1,609 km), Dual-Motor için 300 mil ve Tri-Motor dört tekerlekten çekişli versiyonlar için 500 mil (evet 3 motor ve bu Tesla'da görülmemiş).
6 kişi gemide, Multipla yolunda (veya daha genel olarak Amerikan Pick Up yolunda) olabilir.
En verimli sürüm 2.9 saniyede 0 ile 100 arasında çekim yapabilir. Fiyat 49.990 $ ile 69.900 $ arasında değişmektedir. Test için ayakta dururken 911'i aşağıladığını ve sonra ip ile oynarken F150'yi aşağıladığını unutmayın. Kısacası Tesla'nın bir rakibi olmak acıyor!
Burası, Elon'un gözlerde soğuk olmadığını söyleyebiliriz. Ve eğer gerçekten korkunçsa, daha önce işlevsel olacak şekilde tasarlandı. Bu durum profesyoneller için bile çok iyi hale geliyor. Buna ek olarak, hatların sadeliği maliyeti düşürür ve bu nedenle aracı ekonomik olarak çekici ve çekici kılar. Bununla birlikte, yaya etkilerinin çok önemli hale geldiği Batı'da benimsenebileceğine şaşırdım (bu göze çarpan açılarla, bir etki durumunda olumlu olacağından şüpheliyim).
Dün Tesla'nın elektrikli araçlarda Amerikan ordusuyla işbirliği yaptığını hayal eden ben (fosil yakıtların hızla tükenmesini içeren küresel bir çatışma durumunda), bugün bu şeyi orada görmem beni biraz garip kılıyor, çünkü evet tekerleklerde F117'ye benziyor! Ve direnç ile ilgili özellikleri oldukça şaşırtıcı, orta vadede H1'in yerini alacak mı?

Yorumlar