Yapay Zekalar Neden Devralıyor?

Bu, yaklaşık 15 yıldır yazdığım ilk Ezine makalesi ve geriye dönüp baktığımda, dünya o kadar dramatik bir şekilde değişti ki, genel olarak ve benimki, bakış açım, önceliklerim ve benim olabileceğimden daha farklı olamazdı. hayal edildi.

Yaklaşık 14 yıl önce çevrimiçi serbest çalışmaya rastladım ve varsayılan olarak bir kopyalayıcı oldum. Uzun lafın kısası, önce odak gruplarını, telefon görüşmelerini, gürültülü restoranlarda yapılan gizli röportajları ve hatırlamak istediğimden daha korkunç şeyleri yazıya dökerek televizyon ve film dünyasına girdim.

Sinemaya ve televizyona girişim, her şeyi değiştirdi, alt düzeyde bir transkripsiyoncu olarak başlayıp, Birleşik Krallık'taki en başarılı televizyon ve film transkripsiyon işlerinden birini yönetme yoluma tırmandı. Sahip değilim, sadece çalıştırıyorum. Sadece çalıştırmak, yaklaşık 70 kopyalayıcıyı ve yaklaşık 500 istemciyi düzenlemek anlamına gelir. Bir buçuk yıl içinde ciddi bir tükenmişlikle yenilgiyi kabul ettim ve sadece yarım güne indirmek zorunda kaldım, bu da bana son 15 yılda meydana gelen değişiklikleri keşfetmek için çok fazla boş zaman verdi.

Ve transkripsiyon dünyasında devrim yaratan konuşmadan metne yapay zekalara rastladım.

Şimdi, kimin transkripsiyon hizmetlerine ihtiyacı var?

mahkemeler

sorgulayıcılar

doktorlar

üniversite öğrencileri

İş adamı

Televizyon yapımcıları

Film yapımcıları

Podcast'ler

YouTuber'lar

Ve transkripsiyoncular onlar için hangi hizmetleri sağlıyor?

Altyazı

Post prodüksiyon komut dosyaları

Ham görüşme transkriptleri

Tıbbi raporlar

mahkeme duruşmaları

Kovuşturma amaçlı sorgulamalar

Liste sonsuz.

Konuşmadan metne ilk öğrendiğimde, 2014 yılında Dragon Naturally Speaking'i satın aldığım zamandı. Transkriptleri düzenlemek, onları sıfırdan yazmaktan daha uzun sürdüğümü fark ettim.

Amazon Web Hizmetleri'ne girin.

Amazon Web Services, dünyanın gördüğü veya muhtemelen görebileceği en güçlü konuşmadan metne yapay zekayı yarattı.

devteam.space sayesinde şu istatistiklerle karşılaştım:

Piyasalar ve Piyasalar, konuşmadan sese tanıma pazarının 2018'de 7,5 milyar dolardan 2024'e kadar yıllık yüzde 19,18 büyüme oranıyla 21,5 milyar dolara çıkacağı sonucuna varan bir çalışma yaptı.

Bu yüzden, fırsata atladım ve kendi konuşmadan metne yapay zekamı sıfırdan geliştirmem yaklaşık sekiz ayımı aldı. Vicdansız geliştiriciler tarafından dolandırıldım, dolandırıldım, yalan söyledim ve aldatıldım ve bu sektöre erişim sağlamak için baskı yaparak neredeyse mali olarak mahvoldum.

Ve bundan yaklaşık iki hafta sonra, AI'm dünyanın herhangi bir AI'nın sunabileceği en uygun fiyatlı, yüksek kaliteli transkriptleri oluşturmak için uygun göründüğü herhangi bir şekilde kullanması için hazır olacak. accuscript.ai'ye hoş geldiniz. Ses dakikası başına yalnızca 0,075 ABD doları ve yüzde 90 doğrulukla (ve iyileştirme) ses saati başına 10 dakikalık ortalama transkripsiyon süresiyle, bu herkes için bir kazan-kazandır - AI sahipleri ve benzer şekilde kullanıcıları.

Artık, dakikada yaklaşık 1,20 dolardan başlayan insan transkriptlerini kullanmamıza izin veren bütçelerimiz yok!

Ve aldanmayın, bu transkriptler önce bir yapay zekadan geçirildi ve sadece bir insan tarafından hafifçe düzenlendi. Bunu hayal edin - düzenleme için ses dakikası başına 1,125 dolar!

Evet, insan transkripsiyon için yüksek ücrete güvenen transkripsiyoncular (kendim dahil) için endişeleniyorum. Ama zamanın ilerisinde kalmalıyız ya da en azından ona ayak uydurmaya çalışmalıyız.



Yorumlar